جذب مشتری به چه قیمت؟ لیلا زارع بد دهن و کلاهبردار

خانم لیلا قلی زارع که عضو مشاورین مهاجرتی کانادا است، از آنجایی که نتوانسته در طول سال ها تلاش در حوزه مهاجرت به موفقیت چشم گیری برسد، دست به اقدامات بی شرمانه و شیادانه ای زده.

این وکیل دادگستری با شایعه پراکنی و بددهنی در فضای مجازی اقدام به تخریب رقبا کرده و با چهره ای مثلا مظلوم ولی در باطن گرگ صفت، که در زیر میبینید، سعی در جذب مشتری برای خود است. اقدام به تخریب رقبا کثیف ترین کاری است که فقط از یک فرد ناتوان و بی عرضه برمی آید. وگر نه ایشان میتوانست این مدت با ارائه خدمات درست و حسابی در زمینه مهاجرت به کانادا، برای خود اعتبار کسب کند.

حتما مطلب "چرا نمی‌توان به لیلا زارع کلاهبردار و خدماتش اعتماد کرد؟"  را بخوانید

تصویر لیلا زارع کلاهبردار شیادی و کلاهبرداری لیلا زارع در حوزه مهاجرت به کانادا

حالا که لیلا زارع از ناتوانی خود در به سرانجام رساندن پرونده های مهاجرتی خسته شده، در اقدامی بی شرمانه به دنبال پیدا کردن مشتری سایر شرکت های مهاجرتی است و با وعده های دروغین و چه بسا وعده اخذ ویزای رایگان کانادا، آن روی شخصیت تاریک خود را بیشتر برای همه روشن کرده است.

با توجه به تحقیقاتی که انجام دادم و پرس و جوهایی که کردم، نتوانستم چندتا از مشتری های بُر خورده توسط این خانم را ردیابی کنم. در فضای مجازی سوتی های زیادی هست که شاید از چشم شما خواننده ها و بیننده های عادی پنهان بماند، اما برای امثل منی که خودمان به انواع سایت ها و کانال های تلگرامی شکل و شمایل دادیم، نه! به زودی اسناد تازه و خفنی را از شیادی، بی حرمتی و بد دهنی این وکیل بی شخصیت برای شما رو خواهم کرد.